REKLAMAČNÍ ŘÁDReklamační řád společnosti vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud není uvedeno více. Kontrola zásilky Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci. Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě. Reklamované zboží musíte zaslat včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží. O průběhu reklamačního řízení budete informováni emailem. Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů. Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti. Adresa pro reklamace: BBsoft s.r.o. E-mail: info@easybuy.cz sklad@easybuy.cz Volejte od Po do Pá od 8:00 do 16:00 Veškeré dotazy jsme schopni vyřídit na emailu info@easybuy.cz a tel.: +420 604 121 110 |